Opzeggen

Het opzeggen van abonnementen is vaak een vervelende opgave en wordt daardoor vaak uitgesteld door mensen. Hierdoor laten deze mensen onnodig veel geld missen. Stel u heeft twee abonnementen die u wilt opzeggen. Deze abonnementen kosten samen € 80 per maand. Als u het opzeggen uitstelt met twee maanden heeft het u € 160 teveel gekost! Dit is zonde van uw geld terwijl u daar andere mooie dingen voor had kunnen doen of kopen.

Telefoonabonnement

De meeste mensen hebben maar één telefoonabonnement. Uiteraard komt het voor dat u ook een telefoonabonnement heeft voor werk. Maar veelal wordt deze betaald door het werk. De meeste telefoonabonnementen sluit u af voor één of twee jaar. Tussentijds stop zetten is vaak geen optie tenzij u deze wilt afbetalen. Als u uw contract niet op tijd opzegt, een maand voor het einde, wordt het abonnement automatisch overgezet naar een maandabonnement. Wij adviseren u daarom hier rekening mee te houden. Tenzij u een abonnement afsluit bij een nieuwe provider kunt u de overstap en opzeggen door hen laten regelen.

Internetabonnement

Tegenwoordig worden er pakketten aangeboden waarbij u een 3-in-1 abonnement af kunt sluiten. Dit pakket bestaat uit internet, televisie en bellen. Partijen zoals T-mobile, Vodafone en KPN bieden deze vorm van diensten aan. Hierdoor heeft u enkele euro’s korting ten opzichte van iemand die deze diensten allemaal afzonderlijk van elkaar afsluit. Als u deze diensten wilt opzeggen moet u er rekening mee houden dat u van al deze diensten wordt afgesloten. Hierdoor raden wij aan alvast een nieuwe partij of partijen te zoeken waar u aan verbonden wilt worden.

Bijkomende kosten

Mits u een abonnement of dienst wilt opzeggen kunnen hier bijkomende kosten voor berekend worden. Heeft u geen tijd om een nette brief te sturen naar de dienstverlener dan raden wij u aan om dit uit handen te geven. Er zijn tal van partijen die voor u deze opzegging kunnen regelen.